Una auditoria pública de la CUP de Valls revisarà l'activitat feta

Els participants podran fer propostes i preguntar als regidors de la CUP

La CUP farà balanç dels dos primers anys de legislatura a l'Ajuntament de Valls i al Consell Comarcal de l'Alt Camp

La CUP ha convocat una auditoria pública dilluns 5 d'agost a dos quarts de nou del vespre a l'auditori de Mas Miquel. La formació política farà repàs de l'activitat principal de la CUP a l'Ajuntament de Valls i al Consell Comarcal de l'Alt Camp i valorarà els dos primers anys de legislatura. Tot seguit hi haurà torn obert de paraules i els assistents podran fer propostes i preguntar sobre qualsevol àmbit municipal i comarcal, com també sobre l'activitat interna de la CUP i expressar queixes.

La CUP de Valls compta actualment amb tres regidors a l'Ajuntament de Valls i un conseller al Consell Comarcal de l'Alt Camp. També participa en àmbits de treball territorials i nacionals, com per exemple la comissió de salut, el grup d'acció parlamentària, etc.

Cicle de xerrades a la fresca

Amb l'auditoria pública la CUP tanca el cicle de xerrades a la fresca, que durant quatre dilluns consecutius a l'auditori de Mas Miquel ha portat a debat diferents temes d'actualitat. El dilluns 15 de juliol hi va haver una assemblea oberta sobre el Pius Hospital de Valls, organitzat conjuntament amb els sindicats CGT, Metges de Catalunya i SATSE i amb la participació d'unes 150 persones. El dilluns 22 cent persones van participar al debat sobre moviments socials, amb Susanna Abella, de la Plataforma en Defensa de l'Ebre, Jordi Martí, sindicalista i activista social i Quim Arrufat, diputat al Parlament. Dilluns 29 va ser el torn de conèixer les amenaces que suposen els grans projectes de BCNWorld i la MAT Escatron-La Secuita, amb la presència d'una cinquantena de persones vingudes de diversos municipis del Camp.