Què respirem al Camp de Tarragona?

Un estudi de la UPC demostra finalment episodis greus de contaminació de l'aire

Aquest dijous ho explicarà la Plataforma Cel Net a Valls

Després de 40 anys d'indústria petroquímica, per primer cop la UPC ha fet un estudi seriós i independent sobre la qualitat de l'aire a la vall del Francolí, que demostra la presència de contaminants cancerigens i en localitza les fons emissores, una de les quals és la planta de tractament d'olis CATOR d'Alcover. Durant els episodis més greus de contaminació detectats des del 2010, sobrepassant en desenes de punts els límits permesos, el servei d'avaluació de la Generalitat de Catalunya qualificava la qualitat de l'aire de “bona”.

La Plataforma Cel Net, promotora de l'estudi, n'explicarà els resultats, les reivindicacions i els passos a fer a partir d'ara, en una xerrada organitzada per la CUP de Valls dijous 17 de juliol a les vuit del vespre, a l'Auditori de Mas Miquel de Valls.

Més informació: Posicionament de la Plataforma Cel Net davant els resultats de l’estudi 'Saps què respires? Estudi d'avaluació real de la qualitat de l'aire a la vall de francolí'