L'esquerra independentista crida a concentrar-se davant els ajuntaments de Valls i comarca el dia de la prohibició de la consulta

Comença la campanya “Desobeïm pel referèndum, la independència i els Països Catalans”

Valls, 19/09/2014. Les assemblees de l'esquerra independentista de l'Alt Camp (Casals La Turba i La Bretxa, Arran i les CUP d'Alcover i Valls) engeguen la campanya “Desobeïm pel referèndum, la independència i els Països Catalans”, amb l'objectiu de convèncer que “la desobediència és una eina imprescindible per a materialitzar canvis socials i polítics en profunditat”. La campanya, que és una evolució de l'anterior “Independència per canviar-ho tot” i en recull el seu discurs basat en els drets socials, està oberta a tothom qui vulgui participar-hi.

Segons el manifest de la campanya “Els Països Catalans, com a poble i nació, som dipositaris del dret a l’autodeterminació” i per tant la desobediència “també serà una eina imprescindible per a materialitzar la independència dels Països Catalans.”

Concentracions davant dels ajuntaments el dia de la prohibició de la consulta

La campanya “Desobeïm” ha convocat concentracions davant dels ajuntaments el dia que es prohibeixi la consulta per mostrar la voluntat del poble català a desobeir aquesta decisió i exigir al Parlament de Catalunya que convoqui igualment la consulta. En algunes d'aquestes concentracions se celebraran assemblees a micro obert per tal que la gent s'expressi, s'informi i s'organitzi.

En la mateixa línia, el dilluns 22 i dimarts 23 de celebraran en més de 800 ajuntaments de la Comunitat Autònoma de Catalunya plens extraordinaris per aprovar una moció a favor de la consulta, impulsada des de l'Assemblea de Municipis Independentistes i negociada per tots els partits que hi donen suport. A Valls serà el dilluns 22 a les 12h i la CUP anima la gent a anar-hi per mostrar el seu suport.

Assemblea oberta dissabte 27 de setembre

El dissabte 27 de setembre a les 12h al Pati de Valls, la campanya “Desobeïm” farà una assemblea oberta amb l'objectiu d'aportar informació sobre el procés independentista, debatre sobre la seva evolució i proposar accions. L'objectiu és incrementar i enfortir la mobilització a nivell local perquè els municipis siguin la base i la garantia del procés. L'assemblea oberta comptarà amb la participació de responsables nacionals de la CUP que estan vivint el procés des del Parlament.

L'esquerra independentista també està organitzant altres actes de campanya i fa setmanes que s'està coordinant amb la resta de forces independentistes de Valls de cara al 9N.

Tothom qui vulgui material de campanya pot passar a recollir-ne pel Casal Popular La Turba (C/Nou 12) els dimarts, dijous i divendres a la tarda-vespre.