La CUP qüestiona que l’ajuntament s’hagi de gastar 20.000€ més en comunicació institucional i protocol

Valls, 19/09/2014. En el ple d’aquest passat divendres, el grup municipal de la CUP ha demanat informació a l’equip de govern sobre el destí concret dels diners de més que s’aporten en partides del pressupost 2014 ja aprovat. Concretament, la CUP posa en dubte la necessitat de gastar-se 5.000€ més en protocol (6.000€ ja gastats), 5.000€ més en assessors externs (30.000€ ja gastats) o 15.000€ més en comunicació institucional (30.000€ ja gastats). La resposta de la regidora d’hisenda i finances fou justificar que és despesa ja gastada en la posada en marxa de la nova biblioteca Carles Cardó en el primer cas, en l’assessorament extern pel projecte del nou Museu Casteller en el segon cas, i en despesa per a publicitat per fer conèixer a la població diferents informacions necessàries en el tercer cas. El nostre grup va posar en dubte que alguns d’aquests diners no s’utilitzessin ja per fins electoralistes, vista la proximitat ja amb les eleccions municipals i vistes altres actuacions electoralistes d'aquest any com la concentració d'obra pública. La CUP va avisar que controlaria al detall aquestes despeses.

En la mateixa modificació pressupostària, la CUP va valorar positivament l’augment del servei del Servei d’Atenció a Domicili o de l’aportació al Consorci de Normalització Lingüística, serveis que considerem essencials.