La CUP publica les dades de la partida de «Promoció» del pressupost executat del 2016

Destaquen la presència de Promicsa i Publipress Media, SLU

La Crida per Valls-CUP ha publicat, tal com ja va fer la setmana passada amb la partida de «Comunicació Institucional», les dades del pressupost executat durant l’any 2016 de la partida de «Protocol» de l’Ajuntament de Valls. Del total de 61.179,79€ d’aquesta partida, destaquen la presència, una vegada més, de Promicsa, amb 13.430,01€ (el 21,95% del total) i de Publipress Media, SLU, amb 5.819,50€ (el 9,51%).

Promicsa, Promotora Mediterránea de Informaciones y Comunicaciones, SA, és l’empresa encarregada de l’edició i distribució del diari de Tarragona. Aquesta empresa també apareixia, de forma destacada, a les dades de la partida de «Comunicació Institucional» que la candidatura rupturista va fer públiques la setmana passada. Per la seva banda, Publipress Media, SLU és la central de vendes publicitàries del Grup Godó i es defineix com «la primera central de vendes publicitàries de Catalunya amb més de 130 professionals a Barcelona, Madrid, Girona, Tarragona, Bilbao, València i Sevilla que comercialitzen més de 30 suports publicitaris». Entre els mitjans que ofereix aquesta empresa es troben La Vanguàrdia o RAC1, entre altres.

La CUP vol tornar a posar de manifest que l’exercici de transparència que estan fent amb l’anàlisi i la publicació d’aquestes dades hauria de ser una iniciativa del govern de Valls. Així, doncs, durant les properes setmanes seguiran publicant informacions similars i animen a l’equip de govern a fer públiques i accessibles totes les dades.

Per la seva banda, Publipress Media, SLU és la central de vendes publicitàries del Grup Godó