La CUP organitza un acte sobre educació en temps de COVID

Hi participaran el Joan Cuevas Expósito, de la Fundació Bofill, el David Caño Cargol, d’USTEC·STEs (IAC) i l’Aida Garcia Secall, de la CUP

La CUP de Valls organitza aquest dissabte, dia 7 de novembre, a les 11.30h una xerrada sota el títol “L’educació és per a tots i totes en temps de COVID?”. L’acte, que se celebrarà en format telemàtic a conseqüència de la situació actual amb relació al coronavirus, es podrà seguir en directe al canal de YouTube de la CUP de Valls. Hi participaran el Joan Cuevas Expósito, cap de projectes de la Fundació Jaume Bofill, el David Caño Cargol, membre del Secretariat Nacional d’USTEC·STEs (IAC) i l’Aida Garcia Secall, militant de la CUP de Valls.

Durant l’acte es parlarà de les desigualtats, en molts casos ja existents, que la crisi causada pel coronavirus ha incrementat. És el cas, per exemple, de la segregació escolar o de la bretxa digital. També es debatrà al voltant de la situació que viu el professorat des de la reobertura dels centres educatius, així com de les reclamacions d’aquest col·lectiu.

Si alguna persona vol fer una pregunta a algun dels ponents, ho podrà fer a través del xat de YouTube o, per avançat, enviant-la per correu electrònic a [email protected] abans d’aquest divendres a les 21h.