La CUP i la CGT organitzen una xerrada sobre la Llei Aragonès a Valls

Hi participaran l’Eulàlia Reguant, ex-diputada de la CUP-CC al Parlament de Catalunya, i la Marta Minguella, militant de la CGT Baix Camp

La CUP i la CGT organitzen el proper dimarts dia 17 de desembre una xerrada per explicar el Projecte de Llei de Contractes de Serveis a les Persones, popularment coneguda com a Llei Aragonès.

El Projecte de Llei és una mesura impulsada per ERC que obre la porta a una de les més grans externalitzacions de la majoria de serveis educatius, sanitaris, socials i d’altres. Entitats com el Grup de Treball en Defensa de la Sanitat Pública de Tarragona, la FaPac i alguns sindicats, com la CGT, entre d’altres, han mostrat el seu rebuig a aquesta normativa.

Des de la Plataforma Aturem la Llei Aragonès, plataforma amb més d’un centenar d’entitats adherides (entre les que hi trobem la CUP i la CGT), denuncien que «aquesta llei estableix un marc jurídic idoni perquè siguin les empreses privades qui gestionin i prestin els serveis públics vinculats directament a garantir drets fonamentals». També denuncien que la negociació del projecte s’ha estat fent d’esquenes a la ciutadania, amb el propòsit de tramitar la llei com més aviat millor i deixar fora del debat polític a les organitzacions i els moviments socials afectats, i la societat en el seu conjunt.

La xerrada serà el proper dimarts, 17 de desembre, a les 19.30h a la Biblioteca Popular de Valls, i hi participaran l’Eulàlia Reguant, ex-diputada de la CUP-CC al Parlament de Catalunya, i la Marta Minguella, militant de la CGT Ensenyament.