El Sindicato Andaluz de Trabajadores parlarà sobre el procés independentista a Valls i a Alcover

Andrés Bódalo serà a Reus, Bonavista, Torredembarra, Alcover, Valls i La Canonja, del 19 al 22 de juliol, convidat per les CUP

El Camp, 15/07/2014. Amb el lema “Per la plena sobirania política i econòmica”, les CUP del Camp han organitzat una gira del Sindicato Andaluz de Trabajadores (SAT) al Camp de Tarragona. Del dissabte 19 al dimarts 22, Andrés Bódalo, portaveu del sindicat, farà sis xerrades a Reus, Bonavista, Torredembarra, Alcover, Valls i La Canonja; també farà trobades amb la premsa, associacions culturals i veïns.

El Sindicato Andaluz de Trabajadores ha protagonitzat ocupacions de terres i “expropiacions” d'aliments. Fundat el 2007 i en plena expansió, compta ja amb 25.000 afiliats i té activitat sindical en altres punts de l'estat. Es defineix com a anticapitalista i nacionalista andalús. Andrés Bódalo ve al Camp a explicar perquè es manifesten partidaris a la independència dels Països Catalans, des d'una perspectiva andalusa, de classe obrera i internacionalista.

A la gira també hi participarà l'Associació Súmate, “formada por catalanes de lengua y cultura castellana que denunciamos la destrucción del estado del bienestar y estamos convencidos que un estado propio va a beneficiar al conjunto de los catalanes.” A Reus i La Canonja parlarà el portaveu de Súmate al Camp Manuel Puerto, i a Valls serà el periodista Antonio Baños.

Amb aquesta gira les CUP volen aportar un punt de vista diferent sobre el procés independentista català i reforçar la idea que la llibertat dels pobles no va contra ningú, sinó a favor de la classe treballadora.

Xerrades al Camp

• Dissabte 19 de juliol, 20h a la plaça de l’Abad Oliva de Reus,

amb Andrés Bódalo (SAT), Manuel Puerto (Súmate) i José Estrada (sindicalista de COBAS).

• Diumenge 20 de juliol, a les 12h a la plaça de la Constitucio de Bonavista, Tarragona,

amb Andrés Bódalo (SAT).

• Diumenge 20 de juliol, a les 20h a Ca Cosme d’Alcover,

amb Andrés Bódalo (SAT).

• Diumenge 20 de juliol, a les 18h a la plaça de les monges de Torredembarra,

• Dilluns 21 de juliol, 20h Auditori de Mas Miquel de Valls.

amb Andrés Bólado (SAT) i el periodista Antonio Baños (Súmate),

• Dimarts 22 de juliol a les 20h a l’Ateneu Popular la Mina (Raval, 55, la Canonja),

amb Andrés Bódalo (SAT) i Manuel Puerto (Súmate).