Acte d'inici de campanya de la Candidatura d’Unitat Popular - Alternativa d’Esquerres (CUP-AE) a Valls

La Candidatura d’Unitat Popular - Alternativa d’Esquerres (CUP-AE) és una candidatura que es presenta a les properes eleccions al Parlament de Catalunya. Entenem la política com una eina al servei del nostre poble, i per això defensem la democràcia directa, la transparència i l’ètica com a pilars de l’activitat política. Volem que la gent del carrer sigui protagonista de les decisions que es prenen a les institucions i que la gestió pública pugui controlar-se de manera realment democràtica.

La candidatura la impulsa la CUP, una organització política independentista i d’esquerres que, partint de l’àmbit local, treballa per l’alliberament nacional i social dels Països Catalans. Fins ara l’activitat de la CUP s’ha centrat sobretot en l’àmbit municipal, i des del 2011 té més de cent regidores i regidors arreu del país i quatre alcaldies.

Per presentar-nos a les eleccions al Parlament hem sumat suports i complicitats de múltiples moviments populars i lluites socials d’arreu del territori.

Arcs de Ca Magrané

Diumenge 11 de novembre

A les 11.00h Animació infantil amb la Maite Royano.
A les 11.45h Parlaments de David Vidal i Aida Garica. Segon i tercera cap de la llista per la demarcació de Tarragona.
A les 12.00h Concert vermut amb en Francesc Sans i la Cristina Boixadera.