La CUP organitza aquest juliol el cicle «Xerrades a la fresca»

Els dies 11 i 18 de juliol parlaran de drets socials i de feminisme a la República catalana

La CUP de Valls ha organitzat, durant el mes de juliol, un cicle que porta per títol «Xerrades a la fresca». A escassos mesos del referèndum de l’1 d’octubre, la candidatura rupturista ha decidit encarar les dues xerrades d’aquest cicle al procés constituent i a la definició de la futura República catalana. Per altra banda, la formació independentista ha canviat el format del cicle: les xerrades ja no es faran a Mas Miquel com els darrers anys, sinó que es faran a dues places de Valls.

La primera xerrada, que es farà el dia 11 de juliol a les 19h a la Plaça de les Garrofes, comptarà amb la presència d’Emilia Capellà i Roser Iborra, de Càrnies en Lluita, i de Joan Rosich, de la CGT Reus. Aquesta primera xerrada, titulada «Drets socials a la República catalana», pretén, en primer lloc, exposar la lluita viscuda per les treballadores de les càrnies. En segon lloc, els dos sindicats exposaran la seva visió en relació als drets socials de la nova República.

La segona xerrada, que es farà el dia 18 de juliol a les 19h a la Plaça dels Blocs Alt Camp (Carrer Oller i Rabassa), comptarà amb Elena Idoate, co-autora de «Sobiranies» i amb Mireia Vehí, diputada de la CUP-CC al Parlament de Catalunya. Ambdues ponents parlaran, sota el títol «Feminisme a la República catalana», de com el procés constituent pot esdevenir una eina per transformar la societat des del feminisme.