La Crida per Valls-CUP aposta per la renovació i la diversitat en la seva llista electoral

La candidatura reivindica la política com a activitat col·lectiva i no com un fet personal

Valls, 15/03/2015. L'assemblea de la Crida per Valls-CUP ha escollit aquest diumenge la llista electoral per a les eleccions municipals del 24 de maig. Els criteris polítics que s'han seguit han estat el de renovació i diversitat de procedència dels seus membres. Així, cap dels tres regidors actuals de la CUP repetirà com a candidat i juntament amb d'altres ex-regidors de la CUP al llarg de la seva història, seran els suplents de la llista. D'aquesta manera l'equip de treball institucional de la Crida per Valls-CUP es reforçarà amb els regidors entrants, els sortints i la resta de persones que assumeixen àmbits temàtics, de representació en organismes autònoms i els grups de treball temàtics. La Crida per Valls-CUP reforça l'aposta per construir un espai polític de l'esquerra transformadora més ampli i integrador, amb la incorporació a la llista tant de membres de la CUP com d'altres sensibilitats i procedències polítiques i socials, formada per 11 dones i 10 homes.

La llista de la Crida per Valls-CUP és l'expressió d'una forma d'entendre la política com una activitat col·lectiva i no com un fet personalitzat en uns càrrecs electes. Actualment està organitzada en grups de treball temàtics i a partir d'un funcionament assembleari, on totes les persones que participen en el projecte polític poden debatre i prendre part en totes les decisions. La Crida anima la població a prendre part i participar en un projecte de ciutat transformador, escrivint al correu-e [email protected]

L'assemblea d'avui també ha aprovat el pressupost de campanya, de 10.000€, per cobrir les despeses d'enviaments, impressions i les activitats que es realitzaran d'ara fins el 24 de maig.

Llista electoral 2015 de la Crida per Valls-CUP

1-Francesc Martinell Urgell