Valls viu: Plataforma d'oposició a la política urbanística actual

Diversos col·lectius vallencs crítics amb la gestió municipal constituiran una plataforma d'oposició a la política urbanísitica actual.

El passat divendres es van tornar a reunir diversos sectors contraris a la urbanització de Ruanes i el Rec de la Cavalleria a través de l'Àrea Residencial Estratègica prevista a Valls. En aquesta ocasió, els presents a l'assemblea van acordar constituir una Plataforma d'oposició a l'actual política urbanística de l'equip de govern, no només pel que fa a l'ARE prevista de 1.740 habitatges en terreny rústic, sinó de crítica també a l'actual model de desenvolupament urbanísitic de la ciutat.

Des de la plataforma,  s'estudiaran les possibilitats de mobilització i oposició a unes actuacions que consideren totalment contràries al necessari desenvolupament del Nucli Antic de la ciutat i de plans parcials estratègics ja planificats com l'Hort del Carme, el Prado o el Portal Nou.

La Plataforma pretén ser un instrument per tal que les entitats, associacions, formacions polítiques i ciutadania en general puguin exercir el seu dret a opinar i participar en el planejament urbanísitc de Valls.