Valls i l’urbanisme que ve. La CUP edita un full informatiu sobre l'avanç pla del POUM

Fins a finals de març, a l'edifici de Ca Creus de Valls hi podem trobar l'exposició de l'avanç pla del  Pla d'Ordenació Urbana Municipal (POUM) que defineix les línies estratègiques que haurà de seguir la ciutat a l'hora de créixer. La mostra vol acostar el futur projecte a la ciutadania i que sàpiguen com els pot afectar.
Tothom que visiti l’exposició podrà observar un Valls millor del que hem tingut fins ara, però creiem convenient que tothom tingui prou informació i prou opinions per fer una anàlisi crítica d’aquest Avanç Pla. El millor per Valls és el debat ciutadà i la confrontació d’idees, i és per això que des de la CUP volem expressar la nostra visió de les coses i posar sobre la taula el que considerem encerts, equivocacions o simplement dubtes encara no resolts.

La CUP de Valls presenta els seus punts de vista a través d'aquest full que es repartirà a totes les cases de Valls. Descarrega'l aquí.