Tertúlia: Com atenem a les persones amb dependències?

El passat dijous 29 de març, la CUP va dur a terme una tertúlia sota el títol: Com atenem a les persones amb dependències?

L’acte forma part del cicle de tertúlies que la Candidatura està portant a terme durant la precampanya electoral, a partir de les conclusions del qual es desenvolupa el programa electoral.

Durant la tertúlia es va parlar del contingut de la llei de dependències, de la seva aplicabilitat a nivell municipal i de les seves avantatges i mancances.

La tertúlia va donar peu a un espai pel diàleg, l’aprenentatge i la reflexió al voltant de la futura Llei de Dependències, a partir de les visions de persones laboralment implicades amb la problemàtica i ciutadans propers a persones amb dependències, que van permetre aportar diversos punts de vista respecte la nova llei i les necessitats a cobrir.

La tertúlia va comptar amb la presència de:

• Emma Manyé – treballadora social del centre de dia de Creu Roja, on atenen persones que presenten alzheimer.

• Carme Farré – directora del Centre Ocupacional Ginesta.

• Ramona Torrents – Directora de l'Escola de Treball Social de la URV de Tarragona.