Teresa Forcades i Manuel Delgado faran campanya per la independència dilluns a Valls

La xerrada-col·loqui serà a les 20h al Convent del Carme i el públic hi podrà participar

Valls, 22/10/2014. L'esquerra Independentista de Valls celebra el dilluns 27 l'acte central de la campanya pel 9N: la xerrada-col·loqui Sí-Sí per canviar-ho tot, que comptarà amb la participació de la monja benedictina Teresa Forcades, del Procés Constituent, l'antropòleg Manuel Delgado, del Comitè Central del Partit dels Comunistes de Catalunya, i Gerard Nogués, regidor de la CUP de Valls.

L'acte tindrà lloc a les 20h al recentment restaurat i inaugurat Convent del Carme (Plaça del Carme) i comptarà amb tres moments: en primer lloc Gerard Nogués farà una introducció sobre la independència i la oportunitat que té el poble català de construir un nou país basat en la justícia social. Els convidats respondran tres preguntes sobre l'actualitat i la importància del 9N, els motius del Sí-Sí des de l'esquerra rupturista i la desobediència com a eina d'aquest procés emancipador.

En segon lloc, els ponents respondran les preguntes escrites que els assistents a l'acte hagin escrit durant la primera part. En tercer lloc, s'obrirà el debat entre els ponents i el participants.

L'acte serà emès en directe per internet.

RESUM

Xerrada-debat: “Sí-Sí per canviar-ho tot!”

Ponents: Teresa Forcades, Manuel Delgado i Gerard Nogués

Dia: dilluns 27 d'octubre del 2014

Lloc i hora: Convent del Carme (Plaça del Carme) a les 20h

Organitza: Esquerra Independentista de Valls (CUP, Casal Popular La Turba, Arran)