Presentació de la Plataforma Valls Viu

La Plataforma Valls Viu farà la seva presentació pública el proper dimecres 18 de juny a les 20.00h. a la plaça del Blat

Durant els últims mesos, diversos col·lectius de la ciutat de Valls s'han reunit per tal de configurar una plataforma d'opinió i crítica a l'actual model de desenvolupament urbanísitic que impulsa el govern de CiU i PSC

Després de diverses jornades de treball s'ha aprovat un manifest unitari que es donarà a conèixer a tota la ciutadania per tal que tant les persones individuals com les entitats s'hi vagin adherint. L'objectiu, doncs, d'aquesta plataforma és el de posar en marxa actuacions i mobilitzacions per aturar projectes com l'ARE de Ruanes i el Rec de la Cavalleria i exigir la tan esperada revisió del Pla General. La Plataforma Valls Viu neix a partir de la convicció que la ciutat té reptes molt importants per resoldre com el desenvolupament del PMU del Barri Antic o altres barris estratègics i, per tant, no té cap sentit destinar tots els esforços a urbanitzar la partida de Ruanes.

En l'acte del dimecres 18 de juny la Plataforma Valls Viu exposarà tant els continguts unitaris del manifest com les actuacions que emprendran a partir d'ara.