La CUP lamenta la presència de l'alcalde Albert Batet als actes del 12-O de la Guàrdia Civil

La Crida per Valls-CUP lamenta la presència de l'alcalde de Valls, Albert Batet, i el regidor de Seguretat Ciutadana, Joan Carles Solé, als actes de celebració del 12 d'octubre, organitzats per la caserna de la Guàrdia Civil de Valls. En un dia en què molts ajuntaments del país han decidit treballar perquè consideren que no hi ha res a celebrar, la CUP lamenta que el govern municipal de Valls hagi decidit fer festa i a més celebrar amb les forces policials espanyoles la jornada.

Foto cedida pel Vallenc

La CUP considera que un Ajuntament que està a favor de la independència del Principat hauria hagut d'obrir les portes i oferir la possibilitat de treballar a aquells funcionaris que ho desitgessin. Per la CUP, l'assistència de membres del govern als actes organitzats per la Guàrdia Civil és una falta de respecte vers tots els ajuntaments que avui han decidit desobeir i obrir les seves portes i una contradicció pel fort caràcter espanyolista de tal celebració.

La formació lamenta que un vocal de l'Associació de Municipis per la Independència com és Albert Batet contradigui el suport que aquesta associació mostra als ajuntaments que el 12 d'octubre no tenen res a celebrar. Alhora, i com ja és habitual, l'equip de govern no ha respectat la laïcitat que han de tenir les institucions públiques assistint a actes religiosos.

La formació política no entén que membres del govern municipal assisteixin a la missa organitzada per la policia espanyola