La CUP inicia la campanya exposant el seu programa

p { margin-bottom: 0.21cm; }a:link { color: rgb(0, 0, 255); }

ACTES D’INICI DE CAMPANYA

La CUP va iniciar els actes de la campanya electoral el dissabte 7 de maig amb la presentació del programa electoral.

Durant l’acte, realitzat a la Biblioteca Popular, diversos membres de la formació van presentar les principals propostes de la CUP per a la propera legislatura, reivindicant així una campanya electoral basada en la difusió dels continguts i les propostes que han elaborat amb la participació activa dels vallencs i vallenques.

En l’elaboració del programa electoral hi han participat també diverses entitats i el Partit Pirata de Catalunya, que s’ha encarregat de l’apartat Noves Tecnologies (la llista de la CUP inclou un membre d’aquest partit)

El programa electoral de la CUP arribarà a la ciutadania amb 3 formats diferents.

Per una banda, amb un document que sintetitza en dos fulls i 21 punts les principals propostes de la formació.

Per altra banda, amb un programa electoral més ampli on es desenvolupen cadascuna de les propostes. Aquest format arribarà a totes les cases el divendres 13 de maig.

Per últim, existeix un programa de 90 pàgines on es presenten de forma explícita i detallada les propostes. Aquest document es pot descarregar des de la pàgina web: http://www.valls.cup.cat

La Biblioteca Popular va ser també l’escenari de presentació del vídeo de campanya de la CUP. Es tracta del videoclip de la cançó ‘Fem Poble’, realitzada per Maitip’s i Jordi Jubany en motiu de la campanya electoral.

El videoclip i la cançó es donaran a conèixer el dimarts 10 de maig i es publicaran a les principals xarxes socials. Des d’aquest enllaç se’n pot veure l’avançament:

La jornada d’inici de campanya va cloure amb un concert de Cataskà i Maitips a l’Antic, on Maitip’s i Jordi Jubany van presentar en directe la cançó ‘Fem Poble’.

Jordi Escoda i Laura Solé, que ocupen la segona i la cinquena posició de la llista electoral de la CUP, van reclamar des de l’escenari, l’aposta per una candidatura que fa poble, és d’esquerres i lluita per la independència, en al·lusió a l’eslògan de campanya de la formació.

ESTANDS INFORMATIUS

La Candidatura seguirà apropant-se a la població dia rere dia amb estands situats en diversos espais que detallem a continuació:

• Dilluns 9 de maig. Plaça dels Quarters. De 16’30h a 19h

• Dimecres 11 de maig. El Pati. De 10h a 13h

• Divendres 13 de maig. Passeig de l’Estació (Cantonada Vallvera). De 17h a 19’30h

• Dissabte 14 de maig. Plaça del Portal Nou. De 10h a 13h
  • Dimarts 17 de maig. Fornàs(davant el Pavelló). De 17h a 20h

• Dimecres 18 de maig. El Pati. De 10h a 13h.

Cal recordar que el local de campanya que la CUP té situat al carrer Forn Nou, restarà obert cada tarda i els matins de mercat, per tal que els ciutadans puguin entrar en contacte amb la Candidatura i conèixer el seu projecte de primera mà.

ACTE DE FINAL DE CAMPANYA AMB ‘LOS LLORUS DEL NEGRITO’

La campanya es tancarà el dissabte 21 de maig a la Plaça de l’Oli, amb ball de gralla a càrrec dels Los Llorus del Negrito, grup que va actuar per les Festes Decennals a la mateixa plaça.