LA CUP DE VALLS PRESENTA L’ENCAPÇALAMENT DE LA LLISTA ELECTORAL

La CUP també ha presentat les conclusions de l’assemblea oberta del passat dissabte

La Candidatura d’Unitat Popular de Valls ha presentat en roda de premsa aquest dilluns a la tarda davant la porta de l’Ajuntament de Valls les persones que ocuparan els cinc primers lloc de la llista electoral per les eleccions municipals del proper maig. En ordre creixent, les persones són: Gerard Nogués, que repeteix el primer lloc després de d’haver estat regidor durant l’última legislatura, Jordi Escoda, Lurdes Quintero, Jordi Pallarés i Laura Solé.

La CUP, a diferència d’altres opcions polítiques, ha presentat els cinc primers candidats perquè vol seguir insistint en la necessitat que els projectes polítics siguin liderats per equips.

Respecte a possibles pactes electorals, la CUP ha manifestat que, després de debatre-ho a l’assemblea, la seva decisió és no fer pactes amb cap formació política, ja que “només responen a lògiques electorals i no polítiques”.

La formació, que ha fet un repàs de les conclusions de l’assemblea del passat dissabte, ha posat èmfasi als actes previstos durant la precampanya electoral i ha destacat les Tertúlies, uns espais que ja posats en marxa la passada campanya, que la CUP vol utilitzar “per acabar de redactar el programa electoral de la mà de diferents sectors i persones de Valls”.

Per qualsevol qüestió no dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres

Candidatura d'Unitat Popular. Valls