La CUP aconsegueix que el Consell Comarcal es sumi a la campanya «No és no»

La formació emplaça els partits ha treballar durant la propera setmana i els insta a fer la feina que no han fet aquests dies per poder­ho aprovar en una moció

La CUP al Consell Comarcal de l'Alt Camp va presentar una moció de suport a la campanya «No és no» impulsada pel Casal Popular la Turba, contra la violència masclista. la moció instava l'organisme a col∙laborar en la difusió de la campanya i del seu material, i a promocionar i impulsar noves campanyes d'aquestes característiques.

La moció també demana la ampliació del servei de SIAD, i s'instava a l'organisme a iniciar un programa estable de tallers i xerrades per combatre la violència masclista. Entre d'altres acords, també apostava per la creació d'un consell de dones a nivell comarcal.

Després de parlar­-ho amb els membres del Casal Popular la Turba que van assistir al ple, la CUP va optar per retirar la moció ja que els membres dels grups polítics de CiU i ERC consideraven que podien fer­hi aportacions. La CUP lamenta que aquests partits no fessin les aportacions en els espais de debat així establerts, però amb la voluntat d'arribar a un acord ampli va optar per esperar al proper ple del Consell.

No obstant això, el Consell Comarcal va reconèixer la tasca del Casal Popular per la campanya i es compromet a iniciar en els propers dies tasques de difusió d'aquesta campanya.