Francisco Franco també és batlle perpetu de Valls

Arran de que els Ajuntaments dels Guiamets i de la Vilella Alta, amb alcaldies de la CUP, van treure a la llum el fet que durant l'any 1964 molts ajuntaments de la província havien declarat al dictador Francisco Franco alcalde perpetu dels pobles i ciutats, la Crida per Valls-CUP ha començat la recerca per esbrinar en quina situació és troba la ciutat de Valls.

Pel que sabem a dia d'avui, l'11 de juny del 1963 se li va atorgar una medalla d'or i el 31 de març de 1964 se'l nomenà alcalde perpetu. Aquests fets es van produir en plens extraordinaris emmarcats en la commemoració dels «25 años de paz» que traduiríem com 25 anys de dictadura i silenci.

Durant les setmanes que resten fins a la celebració del proper Ple municipal, la Crida per Valls CUP confirmarà que la medalla ja li va estar retirada, més o menys a l'època en què es va reformar el monument dels Quarters i s'hi va instaurar la placa amb la frase de l'Espriu. També esbrinarà si se li ha retirat aquest títol perpetu de batlle i, en cas de ser encara vigent, demanarà la seva retirada.

La Crida per Valls CUP sol·licitarà es revoqui aquest nomenament