Expressions d'un poble actiu

Diumenge 28 de març. 10h. Teatre Principal de Valls

Les Candidatures d’Unitat Popular d’arreu del territori hem iniciat un procés de definició del nostre programa marc per a les eleccions municipal de 2011 obert a tota la ciutadania.

A partir d’aquest document, cada municipi definirà el seu programa electoral. Les CUP del Camp de Tarragona organitzem la jornada “Expressions d’un poble actiu”, centrada en els eixos: llengua, cultura i festes, associacionisme i memòria històrica.

La jornada es divideix en dues parts (matí i tarda) que combinen l’aprenentatge i la deliberació. Durant el matí es presentaran 4 ponents, un per cada eix de debat que aportaran el seu anàlisi personal i professional sobre la situació actual als municipis catalans. Durant la tarda, es constituiran 4 tallers, un per cada eix, on es discutiran els elements més controvertits i/o deficitaris, amb l’objectiu de definir els consensos bàsics que haurà de contenir el programa marc de les CUP.

Més informació i inscripcions: