El Vallenc ens fa boicot informatiu

Com ja era d'esperar, aquesta setmana El Vallenc ha persistit en el seu particular boicot informatiu a la CUP. Ja fa temps que dura... però aquesta campanya electoral la seva actitud vers la CUP ha estat gairebé còmica, avui mateix no han publicat ni la presentació de les propostes de comerç a la Unió de Botiguers ni els articles que els hi hem enviat.

Si el Vallenc ens fa boicot deu ser per alguna cosa, no? Deu ser que som els únics que expliquem una altra veritat a la seva? Deu ser que volen evitar com sigui que aglutinem al voltant nostre l'esquerra vallenca

No ho aconseguiran!!! Aquesta campanya ha estat especial, mai com ara hem notat el suport de la gent, farta de tants enganys. Contra això El Vallenc no hi té res a fer!!

AVUI  a les 19.00h. a la Plaça de l'Oli, concert del 'Llorus del Negritu' i acte polític

DIUMENGE, la CUP donarà una campanada que ells nos s'esperen però nosaltres sí

DILLUNS... qui sap... tot s'està movent!!!

Per si vols saber les novetats de la CUP...

Gerard Nogués: 'Per impulsar el comerç de proximitat necessitem una ciutat de proximitat, que ara no tenim'

La CUP va presentar dimarts les propostes sobre comerç en el cicle de conferències organitzat per la Unió de Botiguers.
Gerard Nogués va demanar la unitat de tots els botiguers per aturar l'ARE de Ruanes i el creixement fora del nucli, tornar a situar el Museu Casteller dins del poble i evitar els polígons terciaris a Valls.

Gerard Nogués va centrar la primera part de la seva intervenció en analitzar perquè el comerç de proximitat a Valls no ha aconseguit consolidar-se i ampliar el seu pes a la ciutat. La CUP considera que el desaprofitament de la Llei de Barris i l'abandonament de la Regidoria de Promoció Econòmica han estat errors injustificables d'aquest equip de govern, que han tingut conseqüències greus pel comerç de proximitat.

Després d'emplaçar a tota la societat civil vallenca i als partits a implicar-se al màxim en la revisió del POUM, Nogués va centrar la conferència en explicar com es pot recuperar la capitalitat comarcal de Valls en comerç. La CUP creu que Valls té tots els elements per crear una marca de ciutat diferenciada basada en el sector agroalimentari de qualitat, que segons el seu cap de llista permetria recuperar l'atracció de gent cap al comerç de Valls, 'un Valls capital de les fires i els mercats, referent del producte fresc, agrícola, agroecològic i de qualitat és l'aposta estratègica per tornar-nos a siutar al Camp de Tarragona, aquesta marca només la pot desenvolupar Valls i ens l'estem deixant perdre', sentenciava Nogués.

La CUP no va estalviar crítiques a com s'ha gestionat la política de promoció comercial en els últims anys i va insistir que el Pla d'Ordenació d'Equipaments Comercials redactat fa anys té elements perfectament vigents i necessaris que ningú ha sabut desenvolupar. Finalment va defensar la necessitat d'establir una forta regulació d'usos terciaris als polígons, una borsa de locals en condicions i reformats al Nucli Històric, la transformació de l'IMPE en un òrgan mixt de gestió de serveis per a la dinamització comercial i una planificació rigurosa de les campanyes de foment del comerç de proximitat.

un vídeo per la il·lusió

la notícia de la campanya de la que El Vallenc no en diu res

el debat que ens volien girar en contra